چالش سوفیا #4

 

این چالش از سوفیا شروع شد🥰

😐😂معمولا تو چالش شرکت نمیکنم
مگه اینکه دعوت بشم😎 
پس مرسی از دعوتت😂🤝
خودش میدونه با کی ام😌❤

 


1.اگه یه غذا یا نوشیدنی می بودی ، اون چی بود؟؟

کباب میشدم😂😭
 

 

2. شغل مورد علاقه ات چیه و خودت رو چطور توی رویاهات مشغول به کار در این شغل تصور میکنی؟
ایح😑💔گیتاریست ناشی

 

3. ظاهر و اخلاقتون شبیه به کدوم شخصیت انیمیشنیه؟ 
وایولت تو انیمیشن شگفت انگیزان😂
 

4. سه تا از وسایلی که توی اتاقت هستن و با وجود کهنه یا بدرد نخور بودنشون نگهشون داشتی.
چند تا از لباسام
کامپیوترمون که از اون قدیمیاس و خرابه ،به همراه مخلفاتش 😑
😐آکواریوم خالی که زور ندارم ببرمش بیرون بقیه هم کمک نمیکنن💔

 

5. اگه زندگیت یک فیلم بود اسمش چی میشد؟ اگه زندگیت یه آهنگ می بود سبکش چی بود؟؟
فیلم: دختر ناشناخته😂🤦‍♀️
سبک آهنگ: تلفیق جز با فلامنکو

 

6. از بین حواس پنجگانه تون ( بینایی ، شنوایی ، چشایی ، بویایی و لامسه ) کدوم قوی تره؟؟
🤔همشون عادین 

 

7. یکی از خرابکاری ها یا شیطنت های دوران بچیگت رو بگو.
یه بار به طور اتفاقی خوردم به یکی عینکش شکست 😐😑برای همین تو پنج سالگی افسردگی گرفتم(کلا بچه ی حساسی بودم)

مدرسه یه تخته وایت برد خیلی بزرگ داشت و هنوز به جایی وصلش نکرده بودن .رفتیم رو تخته وایت برد سرسره بازی کردیم از وسط نصف شد😐

یه بار با یکی رفتیم تو باغ باباش که خیار می کاشت(من تا شیش سالگی تو روستا بودم) همه ی خیار هارو که هنوز دو سانت نشده بودن کندیم . هرکدوم با دوتا پلاستیک بزرگ و پر از خیار کوچیک و نرسیده اومدیم خونه😑فکر کنم باباش اون سال ورشکست شد

یه بار هم با دوستام از لای نرده های ساختمون شهرداری رفتیم تو . تعطیل بود کسی داخلش نبود منم خیلی کوچیک بودم از لای نرده ها رد میشدم.و همونجا  وسط حیاط گلاب به روتون خودمونو راحت کردیم😑شماره دو بود تازه . شماره یک هم نبود که حداقل خشک بشه

ولی کلا بچه ی آرومی بودم😐😑😂


 

 

8. اگه قرار بود بچه های بیان بین جمعیت پیدات کنن ، چه ویژگی های ظاهری و رفتاری تو رو از بقیه متمایز میکنه بین جمعیت؟
قدم ۱۵۹ سانته😂🤣🤦‍♀️
اگه هوا سرد باشه یه کاپشن کرمی یا سبز تنمه
معمولا آروم حرف میزنم
ولی وقتی هیجانی میشم صدامو بالا میبرم
بیشتر اوقات لبخند میزنم مگه اینکه فشارم افتاده باشه یا عصبانی باشم یا کسی اون اطراف باشه که ازش خوشم نمیاد🤣🤦‍♀️
در کل ببینید کی داره سعی میکنه توجهی به خودش جلب نکنه. اون منم😂🤦‍♀️

 

9. ویژگی های دوست خیالی ای که دوست داری داشته باشی و بهت آرامش میدن چیه؟
دوست خیالی ندارم🤔
ولی دوست دارم یکی باشه مثل انریکه😑❤

10. اگه میتونستی وبت رو به یه مکان تشبیه
کنی اون چه جور مکانی می شد؟

😐یه فلافلی خلوت


11. آخرین نفری که باهاش تماس گرفتی کی بوده و چرا؟

من معمولا به کسی زنگ نمیزنم چون حوصله حرف زدن ندارم😐
آخرین کسی هم که بهش زنگ زدم خالم بود . چون مامانم باهاش کار داشت . خودشم گوشی رو گرفت و حرف زد😂🤦‍♀️

 

12. چند تا پست آمادۀ انتشار داری توی پنلت و قدیمی ترینشون مال چه تاریخیه؟

ندارم
 

13. چه چیزی رو میخوای برای آیندگان از خودت به جای بزاری ؟

کتابام
نقاشی هام 🤔اگه کثافتا نندازنشون دور😑💔
یه خط اخم ارثی هم دارم که تو بیست سالگی میرینه به قیافشون🤣🤣🤣🤣 
😎😌و البته چشم های شهلایی

14. عروسکی که توی بچگی بیشتر از همه دوستش داشتی؟
عادت داشتم بین عروسکام فرق نذارم🤧😂
همیشه هم بهشون میگفتم 

15. آخرین کتابی که کامل خوندینش ( غیر درسی ) چی بوده؟ و کِی؟؟

ناطور دشت.دیروز تموم شد

16. رنگ چشم تون چه رنگیه و اگه میتونستین رنگشو انتخاب کنین ، چه رنگی رو انتخاب می کردین؟

قهوه ای روشنه.اگه میتونستم انتخاب کنم فندقی مایل به نارنجی انتخاب میکردم

 

 

17. یه چیز جالب یا بامزه دربارۀ یه فایل یا نرم افزار توی سیستم یا گوشیت بگو؟ ( اگه دوست داشتین اسکرین بزارین )

🧐چیز جالبی ندارن

 

18. وقتی بچه بودی چجور بچه ای بودی؟

آروم
مرموز
مغرور
لوووسس😑😑به طرز وحشتناکی لوس بودم
حساس
قهرو
مهربون
عاشق بازی 

 

19. اولین نفری که توی بیان دنبالت کرده کی بوده؟ ( از بخش فهرست دنبال کنندگانتون می تونین متوجه بشین. )

فکر کنم یگانه بود😂
 

20. یک یا چند جمله به نویسندۀ چالش ها ( به سوفیا ) بگو!

نمیشناسمت خواهر . اگه اینو میخونی یه ندا بده همو بشناسم😂🤝

 

 

.

۳ موافق ۰ مخالف

خیلی از اشنائیت خوشبختم کیمیا عزیز *-* 💜💜

😍❤منم همین طور عزیزم

کباب می شدم : 😂😂 این خیلی خوب بود

 

ممنون که توی چالش شرکت کردی 💖💖💖😂😂 به نظرم خیلی بامزه ای

 

ندا میدهم : * صداشو صاف میکنه * من سوفیام .. 20 سالمه ، دانشجوی روانشناسی و شما؟

🥺😍ای جونم . بامزگی از خودتونه🤣🤝❤

منم  کیمیام .۲۱ سالمه
از آشناییت خوشبختم❤

عااااای دلممممم جرررررر خوردممم😂😂😂😂

مورد 7 خدا بود جرررر😂😂😂😂😂 وای نصفه شبی قهقه میزنمم😂😂😂

به سوفیا میگم توهم شرکتیدی*-*

ولی پاره کیمیااا😂😂😂😂

😂🤣🤣جر نخور فقط یکی ازت دارم

بیا بدوزمت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
🌼مثلث زندگی من : موسیقی ،نقاشی،کتاب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان