معرفی کتاب

تصمیم گرفتم یه بخشی از اینجارو به کتاب هایی اختصاص بدم که خوندم یا میخوام تازه شروع کنم و بخونم 

همیشه دوست داشتم با یکی راجب کتاب هایی که میخونم حرف بزنم 

ولی خب توخونوادمون کسی به کتاب خوندن به خصوص رمان علاقه ای نداره🤦‍♀️

پس ترجیح میدم اینجا و با شما راجبشون گفت و گو کنم😍🥺

اولین کتاب هایی که میخوام راجبشون حرف بزنم این گوگولیان😍🥺

اون بنفشه هم از یه آتش سوزی نجات پیدا کرد 😑

بعد از این که به آتیش کشیدنش دیگه به کسی کتاب قرض ندادم 😑💔

خلاصه اینکه اگه این کتابا رو خواندید خوشحال میشم نظرتون رو راجبش بگید 🤝🙃

اگر هم نخوندید اصلا ناراحت نباشید 😎🖖

چون چند وقت یه بار یکی از داستان هاشو براتون میزارم🥰🖖

 

۲ موافق ۰ مخالف

من بودم :")

 

قبلا باهم آشنا شدیم

من فقط کتاب بنفشش رو خوندم از نظر علمی نمیشد تائیدش کرد

به نظرم کتاب های خیلی بهتری هست که میشه خوند برای همین دیگه بقیه شونو نخوندم

بعضی از داستان هاش ساخته ی ذهن نویسنده های مختلفه. ولی داستان های زیادی هم داره که بر اساس واقعیته .در هر صورت اون چیزی که مهمه اصل داستان و مفهوم هر داستانه.


خب حالا بگذریم . 😅میشه اصل بدید ببینم از کجا منو پیدا کردید؟
البته اگه دوست داری😊

من فقط هری پاتر خوندم :)

داستاناشو میزارم فیض ببری😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
🌼مثلث زندگی من : موسیقی ،نقاشی،کتاب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان